. . good news

Den nye konjunkturanalyse fra Dansk Byggeri viser, at aktiviteten i bygge- og anlægsbranchen topper i 2019. Det er især båret af en nedgang i aktiviteten på anlægsområdet og færre påbegyndte boliger i 2020. Til trods for at den Danske økonomi fortsat befinder sig i et solidt opsving har Protemp valgt at etablere sig i Norge […]

Vi har opdateret vores forretningsbetingelser gældende fra d. 1-10-2019. Vi henviser linket på sidste side i indgået vikaraftale eller på nederst i modtaget ordrebekræftelsen.

Protemp adviserer hermed om om nye faktureringspriser pr. 1. juli 2019. Ændringen sker pga. ændring i nettoindexet og forøgende sociale udgifter. > Såfremt du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 3140 0003 eller på staff@protemp.dk Vi ønsker alle vores kunder en rigtig god sommerferie. . . good to work with […]

Protemp A/S har netop modtaget brancherapporten fra Dansk regnskabsanalyse, rapporten viser at Protemp er i topform ift. branchen generelt. Brancherapport viser følgende resultatet ud af 504 vikarbureauer i Danmark. Placering efter bruttoresultat 2018: Kr. 57.280.000 mod 45.048.000 i 2017 Plads 24 mod plads nr. 32 sidste år Placering efter primært resultat 2018: kr. 6928.000 mod […]

Protemp har d. 17-04-2019 fået en ny anmærkningsfri serviceattest. Serviceattesten er et brugbart værktøj til at belyse en række grundlæggende forudsætninger for, at en virksomhed bliver drevet på et ordentligt grundlag. En serviceattest bliver udarbejdet af Erhvervsstyrelsen. Den indeholder en række relevante oplysninger fra ATP, SKAT, Skifteretten og Kriminalregistret. Erhvervsstyrelsen tilbyder at indhente alle oplysningerne […]

Protemp adviserer hermed om om nye faktureringspriser pr. 1. Marts 2019. Ændringen sker pga. ændring i nettoindexet og forøgende sociale udgifter. > Såfremt du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 3140 0003 eller på staff@protemp.dk   . . good to work with you

Protemp A/S fik igen i 2018 det bedste resultat i virksomhedens historie. Protemp fik et overskud før skat på 7.0 million kroner viser selskabet regnskab for 2018. Den hidtidige rekord fra 2017 var på 6,1 millioner kroner. Og ikke nok med, at vi fik et pænt resultat sidste år – vi fik også det bedste år […]

Vi har opdateret vores forretningsbetingelser gældende fra d. 2-1-2019. Vi henviser linket på sidste side i indgået vikaraftale eller på nederst i modtaget ordrebekræftelsen.

Protemp adviserer hermed om om nye faktureringspriser pr. 1. januar 2019. Protemp har indført en beregningemodel som medfører nye faktureingspriser fra og med 1. januar 2019. Alle ordrer modtaget før 1/1 2019 til levering senest 31/1 2019, vil blive faktureret til den gamle pris.   > Såfremt du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte […]

Integritetserklæring Hos Protemp har vi en urokkelig forpligtelse til præstation med integritet samtidig med at vi skal udvide vores forretningsområder og demonstrerer vedvarende vækst. Vi ønsker at blive set som en af de førende inden for integritet og ledelse derfor har ledelsen udarbejdet en integritetserklæring . . good spirit som skal overholdes af alle ansatte […]

Vi ønsker alle en glædelig jul og godt nytår! År 2018 går nu snart på hæld, og hos Protemp A/S vil vi gerne benytte lejligheden til at sige tak for samarbejdet i året, der er gået. Vi har haft et meget travlt og spændende år, og det har blandt andet betydet vi har fået et […]

Hos Protemp måler vi kontinuerlig på vores ydeevne det kalder vi Prostat™. Prostat™ bruges internt til uddannelse, træning og udvikling af vores konsulenter men er også en del af vores eget performance og management system som vi kalder PROSYS. PROSYS™ skal sikre en effektiv drift med en høj grad af pålidelighed gennem kontinuerlig levering. Kontinuerlig […]

Har din virksomheden brug for ekstra arbejdskraft i en kortere eller længere periode, kan det være fordelagtigt at anvende vikarer fra Protemp. Der er dog væsentlige personalejuridiske hensyn at tage når din virksomhed rekvirerer vikarer fra  Protemp. Hvis din virksomhed anvender vikarer fra Protemp, er der særlige regler, der regulerer ansættelsesforholdet. Vikarer er som udgangspunkt […]

Fabriksproduceret byggeri og globalisering er to af overskrifterne for byggebranchen i 2018. Den tredje og vigtigste er mangel på kvalificeret arbejdskraft, mener CEO, Anne Karin Staggemeier. Der er fuld gang i byggeriet i Danmark og resten af verden, og alle steder mangler der ledige hænder. De tre tendenser sætter agendaen for branchen i år. Manglen […]

Protemps kompetente konsulenter arbejder i øjeblikket på højtryk for at følge med efterspørgslen fra vores loyale kunder. Omsætning og udvikling Forventningen er en omsætning på mindst 100.000 millioner kroner i år så der er planer om ansættelse af flere kompetente konsulenter hos Protemp i Fredericia, siger Adm. Direktør Anne Karin Staggemeier. Protemp kom godt fra […]

Den danske sommer er indtruffet og sommerferien er lige rundt om hjørnet, og for nogle allerede startet. Vi ønsker vores kunder, medarbejdere, tidligere medarbejdere og samarbejdspartner en god sommerferie. . . good to work with you Protemp A/S

Fra og med udgangen af 1. kvartal 2018 har ledelsen i Protemp besluttet at offentligøre vores interne kvartalvise bemandingsrapporter (PROSTAT ™) for at både kunder og vikarer kan se at vi måler på vores og vikarenes effektivitet. Vi måler kontinuerlig på vores leverancer og korrigere så vi sikrer os, at kunden altid får den bedste […]

Protemp A/S | CVR 36730269 | Jyllandsgade 19.b | 7000 Fredericia | +45 3140 0003 | protemp@protemp.dk