Indførsel af digitale ugesedler

Som et led i den nye forordning har Protemp besluttet at indfører digitale ugesedler.

Således kan både kunder og medarbejder godkende ugesedler elektronisk.

Protemps online vikarplatform giver vores kunder mulighed for gennemgå og godkende ugesedler og dens informationer forud for fakturering.

Godkendelse af elektroniske ugesedler

Protemps medarbejdere har mulighed for at registrere timer for alle ugens syv dage i én arbejdsgang.

Ugesedlen viser kun de projekter og opgaver, som en medarbejder er tilknyttet og indtastning af timerne foregår via simple skærmbilleder, der understøtter markedets nyeste touch-teknologi.

Projekter kan nemt åbnes og lukkes i ugesedlen. Dette giver et langt bedre overblik hvis en medarbejder er tilknyttet mange projekter.

Når timerne er indtastet og godkendt af vikaren sendes der automatisk en mail til kundes projektansvarlige. Efterfølgende er ugesedlen godkendt og klar fakturering.

Såfremt den elektroniske ugesedlen af en eller anden årsag ikke godkendes er der mulighed for at skrive en bemærkning i afvisningslinket. Hvorefter vi tager kontakt til medarbejder og kundes projektansvarlige for en afklaring.