Prostats

Protemp Statistik (PROSTAT ™) – 4 kvartal, 2020

Fra og med udgangen af 2. kvartal 2018 har ledelsen i Protemp besluttet at offentligøre vores interne kvartalvise bemandingsrapporter for at både kunder og vikarer kan se at vi måler på vores og vikarenes effektivitet.

Hos Protemp arbejder vi med et egenudviklet performance og management system vi kalder PROSYS™. PROSYS™ skal sikre en effektiv drift med en høj grad af pålidelighed gennem kontinuerlig levering. Kontinuerlig levering sikre vi er i konstant kontakt med relevante kunder og håndværksvikarer.

Vi måler kontinuerlig på vores leverancer og korrigere så vi sikrer os, at kunden altid får den bedste og økonomisk mest fordelagtige løsning på deres bemandingsbehov.

Træfsikkerhed 0-100%
Korrekte leveringer iht. bestilling:
91.8%
Kunder 0-200 Kunder
Antal betjente kunder:
103
Sygefravær 0-10%
Sygefravær i gennemsnit:
1.9%
Udskiftninger 0-10%
Gennemsnit udskiftning af vikarer i procent:
1.9%
Antal fagfolk 0-100%
Andel af udlærte danske håndværkere ud af alle leverancer i procent:
98%
Ordrebekræftelse 0-4 timer
Hastighed fra modtagelse af bestilling til afsendelse af ordrebekræftelse i gennemsnit:
45 min
Navne på vikarer 0-4 timer
Hastighed fra afsendelse af ordrebekræftelse til afsendelse af vikarens navne i gennemsnit:
1 time
Reklamationer 0-5
Antal reklamationer indenfor 3 dage (Garantiperiode)
1
Arbejdsskader 0-5
Antal arbejdsskader
1