Protemp Statistik (PROSTAT ™) – 3 kvartal, 2019

Fra og med udgangen af 1. kvartal 2018 har ledelsen i Protemp besluttet at offentligøre vores interne kvartalvise bemandingsrapporter for at både kunder og vikarer kan se at vi måler på vores og vikarenes effektivitet.

Hos Protemp arbejder vi med et egenudviklet performance og management system vi kalder PROSYS™. PROSYS™ skal sikre en effektiv drift med en høj grad af pålidelighed gennem kontinuerlig levering. Kontinuerlig levering sikre vi er i konstant kontakt med relevante kunder og håndværksvikarer.

Vi måler kontinuerlig på vores leverancer og korrigere så vi sikrer os, at kunden altid får den bedste og økonomisk mest fordelagtige løsning på deres bemandingsbehov.

97,8 %
Levering

Korrekte leveringer iht. bestilling:

210
Kunder

Antal betjente kunder:

3,9 %
Sygefravær

Sygefravær i gennemsnit:

1,9 %
Udskiftninger

Gennemsnit udskiftning af vikarer i procent:

97 %
Håndværkere

Andel af udlærte danske håndværkere ud af alle leverancer i procent:

0,4
Timer

Hastighed fra modtagelse af bestilling til afsendelse af ordrebekræftelse i gennemsnit:

0,75
Timer

Hastighed fra afsendelse af ordrebekræftelse til afsendelse af vikarens navne i gennemsnit:

0,5
Reklamation

Antal reklamationer indenfor 3 dage (Garantiperiode)

1
Arbejdsskader

Antal arbejdsskader

  • Hovedkontor
    Jyllandsgade 19b, 7000 Fredericia
    T: +45 3140 0003
  • Download

    Protemp A/S | CVR 36730269 | Jyllandsgade 19.b | 7000 Fredericia | +45 3140 0003 | protemp@protemp.dk